0item(s)

Du har inga produkter i din varukorg.

Product was successfully added to your shopping cart.

Kundtjänst

Swestone Scandinavia Leverans och Returer

Vi hoppas att du njuter av att handla med Swestone Scandinavia. Här är våra leverans- och retur policy för att hjälpa och se till att vi uppfyller dina förväntningar. Kontakta oss.

Leverans och Returer

Frakt och leverans är en tillkommen avgift för orderhantering, logistik, förpackning och transport. Vi kan inte garantera leveranstider, men vi gör vårt bästa för att ge korrekta uppskattningar.

Leveranser sker endast på arbetsdagar. Frakt och leverans avgifter kan komma att ändras och bestäms vid beställning. Beräknad leveranstid antar att beställningar görs före 12.00 (CET). Orders du placerar med Swestone Scandinavia sent på fredag eller på lördag kommer inte att behandlas förrän måndag.

Som av just nu, leverar vi enbart inom Sverige.

Fraktkostnaden är baserad på den totala vikten av dina produkter och destinationen. Kontrollera och räkna ut priset på kundvagnssidan eller kassan för fraktkostnaden.

Returer och Ersättningar

Vi vill att du ska vara helt nöjd med din beställning swestone.se. Om du av någon anledning inte är nöjd, tar vi gärna åter emot dina oöppnade, oanvända, eller defekta varor. Begagnade eller använda varor kan inte returneras om inte det inte är på grund av defekt. Returnerade varor bör omfatta säljarens förpackningar och etiketter och vara i samma skick som när de togs emot. En upphämtnings avgift kan tillkomma. Ordern ska returneras inom 30 dagar efter mottagandet av varor.

Om du vill returnera en order, eller bara en del av det, vänligen kontakta oss. Uppge ditt ordernummer och orsaken till returen.